Alla inlägg den 21 mars 2014

Av jojo82 - 21 mars 2014 09:35

Kan man ju undra, jag har varit borta och letat efter den rätta motivationen, nu tror jag att jag äntligen har hittat den :-)

Har kommit igång med min motionscykel och lite styrka hemma, tar det lugnt då jag vill hålla i detta och inte tröttna.

Maten då? Jag kör 16:8 och håller koll på mina kalorier, äter ca 1300 kcal per dag.

Har bytt ut mina kvällsmackor (ja inte alltid) mot kvarg med proteinpulver och finn crisp, igår kväll hade jag så många kcal kvar så jag åt en glass och lite godis.

Jag är bara inne på min 3:e dag med 16:8 men det syns på vågen, jag äter lika många kalorier som innan men det känns annorlunda i kroppen, jag äter ju större mål med 16:8 eftersom jag inte äter frukost.

Sedan så hoppas jag att 16:8 ska ge min förbränning en skjuts!

Vägde in på 67.5 kg imorse, jag tänker väga mig på fredagarna.

Det är helgerna som brukar vara boven, men med 16:8 kan det förhoppningsvis gå bra även om jag äter lördagsgodis. Har en kompis med sambo som kör 16:8, hon äter godis en dag i veckan.

Jag återkommer hur det går :-)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards